Värmechock!

Sitter just nu inne för att det är så varmt ute! Jag mamma och pappap var inne i Lidköping och handlade mat till hästarna! det blev 10 säckar svarthavre! Det var 15% rabatt nemerligen! Dom hade även öppet hus på Djur och Natur så jag kollade in lite rashöns och kaniner! Sedan så blev jag sponsrad med ett hoppschabrak utav HIPPO och kommer med i deras såkallade "sponsorbank"! Super kul!

Nä, snart får jag väl gå ut i värmen och låsas om att jag trivs! Kommer bara köra Commis idag eftersom det är för varmt. Men jag funderar på att ut och syckla en långtur. Kommer dock bli på min broders cykel efter som min är allmännt död sedan ett år tillbaka ungifär!



Vackert fjäderfä!


Hönor kan vara så charmerande!


Skriv gärna en rad...
Postat av: Johanna

Vilka fina :) Höns är riktigt roliga djur! Jag har blivit helt fast i hönsvärlden sedan vi köpte våra. Fast hästarna slår lite högre ;)

2011-06-04 @ 16:31:09
URL: http://bjorklundahedemorahons.blogg.se/

Skriv en liten rad till mig så blir jag glad!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Skriv gärna din blogg :

Så.. Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0