Vaggeryd

Sitter nu på pressrummet på Vaggeryd och någon jobbig jävel står utanför och spikar upp någonting på väggen! (edit stack just ut huvudet och kolla, och då var den mina kära danska securitasvakter som banka upp en ny skylt för den förra hadce försvunnit..?haha) Det är jätte varmt här! Uppskattnings 23 grader, men det blåser en lättare bris vilket är skönt annars hade man smält bort! Proffesorn står i rummet brevid och kollar värmningar! Jag själv ska snart gå och äta, jag fick ju en gratis matbiljett! Glad jag!





Skriv gärna en rad...
Postat av: xXSoraXx

fiiint ansiktsuttryck xD

2011-06-03 @ 15:01:33

Skriv en liten rad till mig så blir jag glad!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Skriv gärna din blogg :

Så.. Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0