V75

Funderar på att ha en V75-mys dag! Då jag kopplar ihop tv och datorn och kör Liven på tv'n! Sedan gör ett V75-system, en mysig drink, lite snacks och sedan uggla hur det går! Skulle va sjukt skönt att bara slösa bort en hel eftermiddag framför tv'n med trav!  Måste hitta en intressant V75dag bara! (och en dag jag är ledig så jag kan slösa bort dagen också!) man vill ju ha lite kvalité på spelomgången! Inte för att jag är någon vidare värst lirare av mig. ( Jag lyckades kamma hem Mathilde Tröjborg till typ 2x pengarna på VP i helgen? haha)

Sedan har jag bara en fundering dock! Hur blir bilden om man kör liven via tv'n från datorn? Eftersom enlit mig är det ingen höjdar kvalité på bilden när mans er den på datorn. Men pappa har pratat om att han tittat på V75 via liven på tv utan att klagat. Så antingen så ser pappa så uselt eller så blir bilden helt ok!



För att hästar ger allt!



Skriv gärna en rad...

Skriv en liten rad till mig så blir jag glad!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Skriv gärna din blogg :

Så.. Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0