Promenad

Blev ingen pizza idag fick bli en promenad med mamma i skogen istället. Haha helt tvärt emot vad jag önskade, men långt mycket nyttigare! Fast sednan när vi kom hem så blev det jordgubbar och glass och vi tittade på BONES. Dock var det ett gammalt avsnitt jag redan sett! Men jag får väl dra in till staden å smälla i mig en pizza någon annan dag! Måste ju endå köpa mer blekmedel. Behövs nog bara en för att få en bra färg på barret!













Förövrigt någon mer som har problem att ladda upp bilder här på blogg.se? det blir nöstan hela tiden felkod 500 för mig! Jätte frusterande!


Skriv gärna en rad...
Postat av: Matilda

Fina bilder :))

2011-06-28 @ 12:47:50
URL: http://skogsrusset.soclog.se
Postat av: Emma Orginal

Fina Bilder som alltid syster yster...

2011-06-28 @ 14:39:18
URL: http://emmywood.wordpress.com

Skriv en liten rad till mig så blir jag glad!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Skriv gärna din blogg :

Så.. Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0