Tråkigt!

Hoppas familjen kommer hem snart innan jag dör av hunger! Typ trodde jag skulle dö ute i stallet när jag fick typ hungerchock(om man nu kan få det.. iallafall jag fick det!). Måste ut och träna lite idag innan mamma hjälper mig med att blondera mitt hår för andra gången. Hoppas,hoppas,hoppas färgen blir bättre denna gången! Är inte så sugen på att gå runt som en typ orange/gul sak. Det är därför ni inte fått bildbevis på att jag blekt håret.. För det är så sjukt fult just nu! Men KANSKE i kväll får ni bild bevis :D 

Nä nu ska jag hoppa i mina träningskläder och åtminståne göra några situps innan jag drar ut på en hääääärlig springtur... Hahah! :D



Hungrig?


Skriv gärna en rad...
Postat av: Gabriella - Montéryttare

hehe duktig du e som springer!! Men ska du inte äta innan du tränar om du e så hungrig? :O

2011-06-12 @ 22:14:41
URL: http://montebloggen.se

Skriv en liten rad till mig så blir jag glad!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Skriv gärna din blogg :

Så.. Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0