Tjejen som visste för mycket

Har just kollat klart på filmen "Tjejen som visste för mycket" och kan bara säga att det är en sjukt rolig och charmig film! Jag älskar alla dessa gammla knasiga filmer! Filmen handlar om Gloria Mundy som är biblotikare, han hamnar  trubbel en dag när hon plockar upp en liftare. Liftaren är ofc en skum typ som är jagad av ännu skummare typer! Och sedan blir hon jagad av skurkarna! Hon har sitt paraply som vapen och hon slår ner en dvärg som säljer biblar! Och blir kär i polisen! Sammtidigt som någon kommer bli mördad.. men vem?

 Någon dag måste jag se "9 to 5" med!




Gloria Mundy!


Mutherfucker.


Gloria hamnar i trubbel!

(tog kort på tv'n! Haha)


Skriv gärna en rad...
Postat av: Emma

så söt du är ibland...

2011-06-03 @ 23:28:30
URL: http://emmywood.wordpress.com

Skriv en liten rad till mig så blir jag glad!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Skriv gärna din blogg :

Så.. Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0