Ogod morgon!

Här kommer lite morgon uppdateringar! Jag har just var ute och släppt ut hästarn aoch nu sitter jag och fortsätter med alla bilderna från igår. Men jag har ett ricktigt baddar problem!! Att jag kör med programet Fotostation Pro 6.0 och har windows7 och programmet krånglar massor och får error och stänger ned sig (händer oftare när jag sitter hemma än när jag är ute..??) utan att jag gjort något. Och ibland medför det att bilde jag fixade med försvinner!! Lixom hur? Varför? Var har den tagit vägen? För även om jag försöker leta igenom hel datorn hittar jag inte bilden! Jag fattar ingenting! Och nu hände det och det var en biöld jag verkligen behövde! Måste jag börja säkerhetskopiera allt innan jag enns hunnit gjort något? Någon som kan hjälpa mig? (annars får det bli att jag ringer special styrkan...)

Sedare i förmiddag åker jag och Pappa och jobbar på Vaggeryds travet! Kommer bli en lång dag i dag med! Kommer inte sluta förrens vid typ 6 och sedan åka hem. Så jag lär inte vara hemma förenns vid åtta! Ujuj och mycket "skräp"mat har det blivit det senaste med! Men jag funderar på att ha en nyttg vecka nästa vecka när jag har "lite" mera tid. Eller jag hoppas på att få mera tid!




Hjälp! Minst sagt.



Skriv gärna en rad...

Skriv en liten rad till mig så blir jag glad!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Skriv gärna din blogg :

Så.. Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0