Mys!

Satte mina föttter i en stunds fotbad idag. Dom behöver lite ompyssling! Var jätte härligt att skämmabort sig själv en stund.Sedan efter fotbadet så blev det att titta på Bones, ett av mina favorit serier! Brennan är så söt med sina smarta citat! Och äta massor av chocklad! Syndare jag är, jag vet! Men gott var det!

Justnu sitte rjag och lyssnar på Detektivbyrån och sitter och minns lite mysiga stunder. Tillexempel när jag och mamma och pappa var påväg till och från värmland! det var massor med snö ute och jätte kallt! Vill tillbaka till just den tiden i mitt liv! När mitt liv var lite som en mysig vintersaga och jag var jätte kär!











Skriv gärna en rad...

Skriv en liten rad till mig så blir jag glad!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Skriv gärna din blogg :

Så.. Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0