Lycka

Pappa påpekade att jag har gått upp i vikt och att det syns på mig. Jag vet faktiskt att jag har gått upp i vikt. Och jag vet varför! Andledningen är att jag är olycklig och stressat för mycket! För den senaste tiden har jag bara jobbat och inte hunnit ta det lungt och träffat folk vilket gör mig olycklig! När jag blir olycklig eller går runt och nedstämd ett tag går jag upp i vikt av någon underlig andleding. Även om jag skulle träna och äta minder eller bättre!

Bara för att få begrepp på vad jag kanske borde göra för att bli lycklig skickade jag ett sms till flera av min vänner som löd "Vad gör dig lycklig?". Jag fick många intressanta svar såsom: Tvspel, närhet, kärlek, kommpisar sex, god mat och så vidare! Sedan har vi outsidern Don svarde " Senap.". Japp, senap blir man lycklig utav!  Oscar gjorde med en outsider och svarade "Du!". Men jag vet inte om han var lika seriös som Don och sin senap eller inte! Men Oscar gör mig lycklig med, han kan alltid få mig att skratta! Vi har kännt varrandra i cirka tre år, och i tre års tid har vi lovat varrandra att ha Anders och Måns kväll. det vill säga att vi tittar på humorserien Anders och Måns och moffar i oss chips, godis och läsk tills vi sommnar!



Senap, det stora lyckan i livet!


"Du är mig en lyckosyrsa!"


Oscar senaste gången han var här.. För typ två år sedan eller något.. Tre kanske! XD


Skriv gärna en rad...
Postat av: matilda

Vad gör dig lycklig då? :)

2011-06-08 @ 07:30:35
URL: http://travcheyerna.blogg.se/

Skriv en liten rad till mig så blir jag glad!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Skriv gärna din blogg :

Så.. Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0