KRAV

Just nu ställs så mycket krav på mig känns det som. Pappa tjatar att jag ska träna, träna, träna och åter träna varvat med körkort, körkort, körkort. Ovh även krav på att hästarna ska gå bra och att jag ska jobba och fotografera osv!

Träningen jag än så länge har pysslat med är att rida hästarna och ut och springa ca 3 km så ofta jag hinner och orkar! Men just nu känns det som att jag har gått upp i vikt bara pågrund utav att jag är olycklig! Vilket är vanligt förekommande hos mig att jag gör. Sucks to be me! så det känns som att alla träning bara kastas i sjön! (fast det gör det väl igentligen inte utan det bara känns så innombords!) Så jag måster verkligen rycka upp mig och bli glad igen! Inte bara ytligt glad utan ricktigt glad! Just nu skulle jag vilja ha en lite söt ljusbrun chihuahua! Tänk att ha en sådan lite sötnos att gosa med och kunna ta med sig lite varstans! Och få ha en liten voffsing att gå ut och gå med!<3



Äta och dricka rätt och träna?



(inte min bild) Så söt så!




Skriv gärna en rad...

Skriv en liten rad till mig så blir jag glad!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Skriv gärna din blogg :

Så.. Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0