Hmmm

Ser typ inte ricktigt klok ut i håret just nu! Har någon slags röd,orange,brun,svart,rosa färg. Inte alls snyggt! Men imorgon kväll kör jag andra blekningen. Och då kommer det nog bli mycket,mycket bättre! Efter första blekningen brukar man se ut som en idiot. Men det är inte så hemskt farligt endåm jämfört hur det hade kunnat se ut! Men just nu är jag nästan vi i hårbotten och orange/röd/rosa, sedan super blond i topparna! Mamma missade en del med när hon hjälpte mig. Aja i morgon tar vi nya tag! :)

Har bytt bakgrund för den som ser det! Ska göra en ny header och lite annat nytt. Det jag har nu är lite provisoriskt gjort för att jag skulle ha något "snyggt" för stunden!



Skriv gärna en rad...
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är hlet gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-06-10 @ 21:16:40
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Skriv en liten rad till mig så blir jag glad!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Skriv gärna din blogg :

Så.. Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0