Förmiddags fika

Mamma och pappa har åkt in till stan för att handla grejer inför ponnytävlingarna imorgon på Axevalla. Jag stanna hemma och diskade! Tog mig en myslig liten fika med, en citron rulltårtebit och en liten kopp kaffe. men kaffet smakade inget vidare denna dagen, tyvärr.

Isabelle tyckte vi i gammal estet klassen skulle ta och sammlas och träffas någongång i sommar vilket jag tycker verkar vara en strålande idé! det är snart två år sedan klassens såg (i sammlad trupp). Och vissa i klassen har jag knappt skrivit eller pratat med på dessa två åren! Skulle vara så kul att se hur folk har förändrats på denna tiden. Själv anser jag att jag är inte ricktigt den samma som jag var när jag gick i skolan. Fast det är väl bara vad jag tycker, haha! 



Förmiddagsfika! Beskt kaffe och rulltårta med citronkräm!





Skriv gärna en rad...

Skriv en liten rad till mig så blir jag glad!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Skriv gärna din blogg :

Så.. Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0