FML!

Kände mig absolut inte på topp när jag var ute å joggade/sprang idag. Jag var ca 2 minuter långsammare än andra dagar, vilket känns lite segt! Låter inte mycket kanske, men det är mycket! Sedan efter det blev det tacos, och därefter glass. Uff, borde inteeeeee! Fy mig! Nä jag ska bli bättre och skippa glass å sådan skit! Bara när jag är med kommpisar (hähä, händer inte så ofta dock...) GAH måste göra situps med idag! Oj,oj,oj skärpning på mig! Ska jag vara snygg inför badmodet måste jag jobba på. Synd bara att jag är allergisk mot clor (klor..? Äh renings skiten i vattnet) och absolut inte klarar av att visa mig i mindre än typ burka offentligt! Haha!

Blekte håret för andra gången idag. Satt med blekjoxet i skallen över en timma. Dock blev det inte vidare bättre! Fml, fml, fml! </3 :( Måste, måste, måste verkligen köpa silvershampoo snart! Det hjälper ju mot det gula fula det vet jag! Har dock i luggen ljuuuus,ljuuuust rosa efter där jaghade den röda luggen förut! Kunde inte hela håret vart det? Funderar på att köpa rosa hårfärg och färga i i ren nödlösning! Hej Audrey Kitching, då ungifär. Skitsamma hon är snygg åtminståne! Pappa skulle få spader... HAHAH FML </3


Haha, så ironiskt! Jag öppnade upp Dayviews och möts av en bild som det står "Det blir Bättre!" på!



:(


Audrey = snygg!



Skriv gärna en rad...
Postat av: meow

Synd du aldrig kan bli lika snygg som henne, tjockis! :D

2011-06-12 @ 23:15:31
Postat av: Don

:P GLAASSSSSSS :D mmmmm minnen:) glasspicknick i stadsträdgården eller A-lagar terassen xD hahaha hår tips! det går att köpa vitschampo från shock (shock.se) och det funkar grymt bra!!! KRAMP <3

2011-06-13 @ 10:58:56
Postat av: Emma

men de va ju rätt snyggt ändå...

2011-06-13 @ 17:10:14
URL: http://emmywood.wordpress.com
Postat av: wille

kör på neon oranget, tok snyggt. http://www.facebook.com/photo.php?op=1&view=global&subj=1566687219&pid=32175179&id=1566687219

2011-06-13 @ 22:02:16
Postat av: Gabriella - Montéryttare

Audrey <3 hon e fan snyggast i världen, men hon va snyggare förr än va hon e nu, hade grymmare stil förut med, när hon hängde ihop med Zui ^^

2011-06-18 @ 16:49:51
URL: http://montebloggen.se

Skriv en liten rad till mig så blir jag glad!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Skriv gärna din blogg :

Så.. Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0