Extremt varmt!

Det är jätte varmt ute ca 27 grader i skuggan (enligt den dåliga termometern som visar lite fel). Och ca 30 grader i skuggan på den "vanliga" termometern! Och det blåser sydligt och jätte varmt med. Nog för att det brukar blåsa jämt här men så här varmt är lite ovanligt!

Jag sitter och oroar mig för att det ska bli åska och tromber som dom varnar överallt om. Fast vore cool och fånga det på bild! Har lyckats fånga en blix på bild en gång, och det var i sammband med översvämningarna i Skara för 2 år sedan. Det var då Jula husets tak rasade in pågrund av vattenmassorna och viadukterna var översvämmade till brädden! Det var lunchtrav samma dag som fick skjutas upp under tiden det regnade! Och jag satt i "mullvadshålet" och blev blöt om fötterna och jagade blixtar! Sedan när vi skulle hem så stötte vi på en översvämmad viadukt med en bil i!! Jag fotograferade och skickade in till Expressen. jag fick bilden publicerad men dom kontaktade aldrig mig för det! Skit dålig stil, minst sagt!  



VARMT!


Blött om fötterna?


Så här såg det ut i nästan alla viadukter i Skara den 1 Juli för två år sedan!



Skriv gärna en rad...

Skriv en liten rad till mig så blir jag glad!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Skriv gärna din blogg :

Så.. Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0