Björn har keps!

Idag har det vart extremt varmt. 28 grader i skuggan och det har varit helt vindstilla och väldigt kvavt ute! Jag har inte ricktigt klarat av att vara ute längre stunder, så jag har för det mesta dels vart innomhus idag. Ganska synd igentligen. Tur att jag inte är mycket för solbränna och sådana grejer! Ritade på serilst för första gången på en månad eller två! försökte rita hästar eller likande men det gick verkligen inte så jag satte på lite musik och lät bara pennan och hjärnan jobba för sig medan jag koncentreade mig på texten i låten. Och resultatet blev något björn (typ bumbibjörn korsat med isbjör och hund..?) iförd keps och hängandes över en bild. Blev väl inte det bästa jag gjort. men man får ha överseende med att jag aldrig ritat en björn förut! Nä nu får jag väl gå ut i värmen igen! 
















Skriv gärna en rad...
Postat av: Emma Orginal

Nice :D

2011-06-28 @ 21:20:39
URL: http://emmywood.wordpress.com
Postat av: Matilda

Du är så grymt duktig på att fotografera :o

2011-06-28 @ 21:47:32
URL: http://skogsrusset.soclog.se

Skriv en liten rad till mig så blir jag glad!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Skriv gärna din blogg :

Så.. Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0