Uttagningarna till Stochampionatet

Idag var det uttagningarna till Stochampionatet på Axevalla och jag sprang omkring som en speedad ekorre! Fått i uppdrag att fotografera heatbilder på alla uttagnings deltagare. Eller ja på alla finalisterna, men dom kunde jag ju självklart inte på förhand så det vara bara att smattra på och stå i svängen större delen utav dagen! 



Eros Tooma vann Unghästloppet!


Nettan palema vann före Tamla Celeber i första uttagningloppet!


Klio Face och Ludfi Kolgjini vann sitt uttagningslopp!

Johan Untersteiner stod och sniffade på blommorna innan lottningen av spåren avgjordes!


Joakim Löfgren väljer spår till Roxa Sisu.


Det färdiga fältet inför Stochampionatet 2011!


 


Skriv gärna en rad...
Postat av: Gabriella - Montéryttare

Älska översta bilden!!!

2011-07-16 @ 21:47:26
URL: http://montebloggen.se
Postat av: matilda

snygga bilder :D

2011-07-16 @ 23:31:12
URL: http://travcheyerna.blogg.se/

Skriv en liten rad till mig så blir jag glad!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Skriv gärna din blogg :

Så.. Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0