Raven Van Gipsy Spirit

Var på utställning på Uddetorp för att fotografera Irish Cob hingsten Raven Van Gipsy Spirit till kalendern. Så ni få inte dom bästa bilderna på honom utan några roliga istället. Det var jätte varmt ute!!! Trodde vi skulle svettas ihjäl. Och jag undrar hur Raven hadde det under alls sin man och pannlugg?!
Lite roliga bilder på Raven
Raven von Gipsy Spirit inne i ridhuset för bedömning!
Hårfager som sagt!
Det tar två dagar att göra iordning Raven för utställning/fotografering!

Skriv gärna en rad...
Postat av: marina

sv: Ok visste inte att de va så med bilder som ligger på nätet, alltså sånna som är på allmänna sidor som tex travnet, men ja ska ta bort den isånt fall.

Fin blogg du har i övrigt! jobbar du på Aln då antar ja? håller du på med tinkrar och sånt med eller har du bara vart på evenemang och fotat? =) såg att du vart i vaggeryd och fotat du var möjligtvis inte där senaste tävlingsdagen? =)

2011-09-24 @ 22:33:57
URL: http://marinasmonte.blogg.se/

Skriv en liten rad till mig så blir jag glad!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Skriv gärna din blogg :

Så.. Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0