Malmö

Sitter på hotellet i Malmö nu! Dagen har bestått utav resan ner mot malmö med stopp i i Göteborg för att gå in på ScandinavianPhoto för att köpa lite fotopapper och två nya minneskort. Stackarn som jag fick i kassan var temerligen förvirrad och jätte långsam så det var tur att vi inte hade bråttom på något sätt! Sedan tog vi oss en tur till IKEA i Kållered för att köpa lite ramar. kan säga att IKEA inte är jätte roligt att gå runt i! Alla människor och skrikiga barn som är ivägen överallt ger mig smått panik. Lantis som jag är! Haha Därefter åkte vi vidare och stanna bara för att titta in på Villab Garden och MAX för att klämma en Frisco!

Sedan när vi kom till Malmö sprang vi runt halva stan för att hitta Systembolaget (som jag sedan fick reda på av Henrik att det bara fanns runt hörnet typ...) Sedan var det tillbaka till hotellet för att ta en en superwomen dusch och tillfixning för att sedan gå ut och äta på mitt älskade ChinaBox. När jag ätit klart komm Henrik Månsson och vi tog oss en powerwalk och han visade lite utav Malmö medans vi snackade på om det ena med det andra! Jätte trevligt! Jag gillar verkligen Malmö massor!! Dock glömde jag ta kort på parken vi gick i å så! Klumpigt av mig!!



Utsikten från ChinaBox.. Mysigt!



Maaaat! Orkade dock inte allt!



Utsikten från mitt fönster!



Utsikten om man kollar åt vänster! :)

Mitt rumsnummer!

Egocentrisk liten Dam jag är...






Skriv gärna en rad...
Postat av: Emma Albinsson

sötis

2011-07-25 @ 23:20:55
URL: http://emmywood.wordpress.com

Skriv en liten rad till mig så blir jag glad!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Skriv gärna din blogg :

Så.. Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0