Hugo Åbergs Memorial 2011

Extra V75 och Hugo Åbergs Memorial som huvud lopp på Jägersro denna eftermiddag och kväll. Värdet var helt perfekt, så som värdet Ska va på Hugo Åbergs! Så solen kan gå ner bakom träden medans loppet körs! Största minuset under kvällen var att under Hugo Åbersloppet blev jag hänvisad att stå bakom galopp stängslet utav vakterna, "ifall det händer något!". Som tillexempel att jag skulle springa ut och störa allting.. skulle inte tro det! Smet inunder dock när mål nalkades! :) 

Lavec Kronos med Erik Adielsson och tränare Lutfi Kolgjini var det som tog hem detta lopp! Vilken vinnar duo!



Hugo Åbergs invigningen med Sambaflickorna! En glad Flemming Jensen mellan dessa pinnglor!


Fjädrar över högt och lågt!


Joke Face ledde största delen, men Lavec Kronos speedade ner alla till slut!






Far och son Kolgjini kramar om varrandra efter loppet!



Lavec kronos segerdefilerade banan ner!






Skriv gärna en rad...
Postat av: matilda

Synd att jag missade det D:

Var där förra året, var verkligen grymt kul att vara där :D

2011-07-27 @ 23:36:25
URL: http://travcheyerna.blogg.se/
Postat av: Remmie

sv: tack ^^

din med c:

2011-07-28 @ 22:56:01
URL: http://razorblade.webblogg.se/

Skriv en liten rad till mig så blir jag glad!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Skriv gärna din blogg :

Så.. Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0