God Morgon Malmö!

Har smällt i mig sveriges störst frukost nu på morgonen. Och just nu sitter jag uppe på rummet! Tog en snabb dusch i morse och nu när jag gick in på badrummet luktar det blöt äcklig hund! Igår när jag kom in på rummet luktade det svagt av cigarr! Vädrade ganska snabbt ut lukten med att öppna fönstret!

Solen lyser här i malmö och det är lagom varmt ute. Kommer bli en super fin dag förhoppningsvis! Så senare kommer det bli till att åka ut till Jägersro och att bara ta det lite lungt innan jag börjar jobba!

 


Bad-hund?



Mysigt väder!


Endast några små lätta moln på himmelen!





Skriv gärna en rad...

Skriv en liten rad till mig så blir jag glad!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara lilla jag som ser)

Skriv gärna din blogg :

Så.. Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0